On som? A Saifores!

Saifores

Saifores és una petita població (65 habitants), a 5 Km al nord-est del Vendrell, al Baix Penedès. Pertany al municipi de Banyeres del Penedès.

Situada en una petita elevació de terreny (125 m sobre el nivell del mar) enmig de vinyes, altres cultius de secà i algun bosc de pins, té un clima temperat per la brisa provinent del proper mar (a 8 Km de les platges de Sant Salvador i Coma-ruga).

La seva proximitat al nus de comunicacions del Vendrell -cruïlles de carreteres, autopistes i ferrocarrils- garanteix desplaçaments ràpids als principals punts de Catalunya.

Amb cotxe per carretera

• Des de Barcelona per Vilafranca i l’Arboç, Banyeres i Llorenç, a Saifores.
  • Des de Tarragona, pel Vendrell i Santa Oliva a Saifores.
  • Des de Lleida, per Valls, El Vendrell i Santa Oliva a Saifores.

Amb cotxe per autopista

• Opció 1: Autopistes A-7 i A-2
    1. Entre les sortides 30 i 31 de l’A-7, agafeu l’A2 desviació direcció Lleida.
    2. Sortida 12: La Bisbal del Penedès – l’Albornar. Seguiu per la C-240 fins a Llorenç del Penedès, i des d’aquí, per la TP-2125, direcció El Vendrell, a Saifores.
  • Opció 2: Autopista A-7
    1. Sortida 30: Santa Margarida i els Monjos. Seguiu per la N-340 fins a l’Arboç, des d’aquí, per la TP-2124, a Banyeres i, per la TP-2125 direcció a El Vendrell, a Llorenç del Penedès i Saifores.
    2. Sortida 31: El Vendrell – Coma-ruga. Des de El Vendrell, per la TP-2125 direcció Sant Jaume dels Domenys, cap a Santa Oliva i Saifores.
  • Opció 3: Autopista Pau Casals
    1. Sortida a El Vendrell.

Amb bus
TCC Autocars Poch

Línies del Baix Penedès amb parada a Saifores:

• LRC 01 Banyeres del Penedès – Torregrassa – El Vendrell
  • LRC 04 El Vendrell – Banyeres del Penedès – La Bisbal – El Vendrell
  • LRC 05 El Vendrell – Llorenç del Penedès – Arboç
  • LRC 07 El Vendrell – La Bisbal – Albinyana – El Vendrell
  • LRC 10 El Vendrell – Llorenç del Penedès – Arboç – Llorenç del Penedès – El Vendrell
  • LRC 14 El Vendrell – Llorenç del Penedès – Arboç – El Vendrell

Amb tren

• Rodalies línia C-2, Sant Vicenç de Calders (línia de Vilanova). De Sant Vicenç a Saifores no hi ha transport públic, només taxi.
  • Rodalies línia C-4, El Vendrell (línia de Vilafranca). Del Vendrell a Saifores hi ha servei de bus i taxi.