Bibliografia de Marta Mata Garriga

Aquesta bibliografia recull els materials elaborats per Marta Mata durant mig segle, publicats en forma de llibre o monografia, subdividits en obres d’autoria única, obres escrites en col·laboració, contribucions a monografies col·lectives, pròlegs, entrevistes, adaptacions d’obres, direcció de col·leccions pedagògiques i assessoraments.

També recull articles, entrevistes i altres escrits publicats a revistes, i articles, entrevistes i altres escrits publicats a la premsa. Ambdós ordenats cronològicament i amb les entrevistes en color blau.

En darrer lloc inclou les intervencions parlamentàries, ordenades cronològicament dins dels apartats: Parlament de Catalunya, Congrés dels Diputats i Senat.

Totes les obres citades es poden consultar a la biblioteca de la Fundació Marta Mata Garriga, a Saifores. La Fundació ha elaborat aquesta bibliografia amb la col·laboració de la biblioteca de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i amb el suport de la Diputació de Barcelona.

EN CONSTRUCCIÓ