19/04/20: AJORNADA la 34a Marxa pels camins del Penedès Més informació

Bibliografia de Marta Mata Garriga

Aquesta bibliografia recull els materials elaborats per Marta Mata durant mig segle, publicats en forma de llibre o monografia, subdividits en obres d’autoria única, obres escrites en col·laboració, contribucions a monografies col·lectives, pròlegs, entrevistes, adaptacions d’obres, direcció de col·leccions pedagògiques i assessoraments.

També recull articles, entrevistes i altres escrits publicats a revistes, i articles, entrevistes i altres escrits publicats a la premsa. Ambdós ordenats cronològicament i amb les entrevistes en color blau.

En darrer lloc inclou les intervencions parlamentàries, ordenades cronològicament dins dels apartats: Parlament de Catalunya, Congrés dels Diputats i Senat.

Totes les obres citades es poden consultar a la biblioteca de la Fundació Marta Mata Garriga, a Saifores. La Fundació ha elaborat aquesta bibliografia amb la col·laboració de la biblioteca de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i amb el suport de la Diputació de Barcelona.