Amics de Marta Mata

marta-mata
Foto: Marcel·lí Sàenz. El País.

La persona de Marta Mata ens uneix al voltant de projectes pedagògics i socials que tenen seu a la seva casa de Saifores, la Fundació Marta Mata Garriga.

Què és la Fundació Marta Mata Garriga?

L’any 1984 Marta Mata va convertir la casa familiar del Baix Penedès en Fundació Àngels Garriga de Mata amb la finalitat de desenvolupar-hi una concepció dinàmica de l’escola i d’establir relacions entre el món de la cultura, del treball, de l’esplai i del civisme. Les seves dependències i equipaments preparats per hostatjar un centenar de persones, i la biblioteca, amb més de 20.000 volums, van passar a ser el capital fundacional de la Fundació, gestionada per un Patronat que està format per set persones, i un Consell de trenta sis persones, que vetlla pel compliment dels fins fundacionals. L’any 2013 el Consell aprovà el canvi de nom per l’actual Fundació Marta Mata Garriga.

Amics de Marta Mata

L’entitat Amics de Marta Mata vol mantenir la memòria, el llegat i el pensament de la pedagoga des de la seu de la Fundació. Per dur a terme aquest objectiu considera necessària la participació de persones i institucions que se sentin vinculades amb la Marta i amb les idees i principis que ella defensava.

Com fer-se "Amic de Marta Mata"

Tens diverses possibiltats: aportació del teu treball voluntari, aportació econòmica anual, o totes dues. Només cal que emplenis el formulari adjunt i ens l’enviïs. A canvi rebràs informació de les activitats de la Fundació i un informe anual de la tasca desenvolupada.

Dedicació personal voluntària

Finalitat: Gestionar la sol·licitud que realitzeu en aquest formulari de contacte.

Destinataris: Les dades que ens faciliteu es transmetran als servidors de Cdmon (proveïdor del hosting de Marta Mata) dins la UE. +info a política de privacitat de Cdmon.

Aportació econòmica anual

Enllaços d'amics