XV Jornada Marta Mata 2022

Maria Antònia Canals i el dret a l'educació de tots els infants

Maria Antònia Canals

19 de novembre de 2022
a Cal Mata

Entrada General 20€
Estudiants Gratuït

Aquesta  XV Jornada Marta Mata la dedicarem a Maria Antònia Canals, que ens ha deixat recentment (1930 – 29 d’abril de 2022). Parlarem de la seva relació amb Maria Montesori i la didàctica de les matemàtiques que ella va treballar. A més a més, es realitzarà un itinerari matemàtic amb activitats, tallers i mostra de materials.

Recordeu que l’entrada inclou el dinar, i en el cas dels estudiants a més a més és gratuïta.

9:00h Arribada (cafè i pastes)

9:30h Presentació de la Jornada
A càrrec d’Assumpta Baig
Projecció: Maria Antònia Canals, 1930-2022