35a Marxa pels camins del Penedès 2022

Tornem a recuperar la Marxa pels camins del Penedès!!

La propera edició tindrà lloc el 24 d’abril de 2022, amb sortida a les 9h des de Cal Mata de Saifores.

Hi haurà dos recorreguts: un de curt d’11 km i un altre de complert de 16 km.

La inscripció s’obrirà a partir de març del 2022 i restarà oberta fins el 22 d’abril.

Modalitats d’inscripció:

• 8€: avituallament, esmorzar i record de la Marxa.
  • 25€: avituallament, esmorzar, record de la Marxa i dinar (Calçotada).

ATENCIÓ: Les inscripcions es tancaran el 22 d’abril. La data límit per a la Calçotada és el 19 d’abril a les 13h.

Recorregut curt

Recorregut llarg

3 comentaris a “35a Marxa pels camins del Penedès 2022”

1. Yo pagué la caminata que se suspendió por la pandemia,ese dinero está perdido?

• Hola Tere,
      Muchas gracias por comunicarnos tu caso. Nos pondremos en contacto contigo para encontrar una solución satisfactoria.

Respon
  2. Bon dia, vaig pagar la caminada al 2020 i voldríem fer la caminada aquest diumenge dia 24, com ho haig de fer per inscriurem? Moltes gràcies