06/11/2021: XIV Jornada Marta Mata - Joaquim Franch i l’educació en el lleure Més informació

XIV Jornada Marta Mata

Joaquim Franch, l’educació en el lleure i els drets de l’infant.

En el moment de decidir el tema de la XIV Jornada Marta Mata vàrem voler reivindicar la importància de l’educació en el lleure després del fort impacte que ha rebut aquest sector d’ençà de l’inici de la pandèmia. D’aquesta manera, vam pensar en la idoneïtat de la figura de Joaquim Franch (1944–1987), un mestre, educador i pedagog que va ser un referent de l’educació en el lleure a Catalunya.

Enguany la Jornada tindrà lloc dissabte 6 de novembre de 2021 a Cal Mata. Us hi esperem!