19/04/20: AJORNADA la 34a Marxa pels camins del Penedès Més informació

AJORNADA // 34a Marxa pels camins del Penedès

34a Marxa

Com cada any, la Fundació organitza la Marxa pels camins del Penedès, de ritme lliure (caminant o corrent) i oberta a tothom, on gent de totes les edats pot disfrutar de la natura juntament amb familiars i amics.

Enguany la Marxa tindrà lloc el 19 d'abril de 2020, amb sortida a les 9h des de Cal Mata de Saifores.

Hi haurà dos recorreguts: un de curt de 8,9 km i un altre de complert de 18 km.

La inscripció de 8€ inclou avituallament, esmorzar i record de la Marxa per a tothom. Restarà oberta fins el 17 d'abril.

5 comentaris a “AJORNADA // 34a Marxa pels camins del Penedès”

1. Ahir, excursió a Saifores. Tren cap a L’ Arboç, parlar amb dos universitaris sirians que van a passar el dia a Tarragona, carrer major, oficina de turisme, descobrir que he d,anar a Saifores, vale, trucar al taxi, parlar de la truita amb suc, boníssima, arribo a Can Mata….quina preciositat, emoció, escoltar, aprendre de les experiències, dinar, riure, lioneses…cap a Barcelona, condueix el tresorer, xerro massa, algú té ganes de dormir, riure….un gran dia.

Respon
        • Hola Xènia,
          El nen de dos anys no ha de pagar la quota d’inscripció. Pel que fa a l’opció de poder inscriure a més d’una persona a la vegada, hem afegit al formulari el camp “Inscripció de més participants”.

Respon