ATENCIÓ: Suspesa la dotzena Jornada Marta Mata del pròxim 9 de novembre Més informació

XXXIV Marxa pels camins del Penedès

Com cada any, la Fundació organitza aquesta Marxa de ritme lliure (caminant o corrent) i oberta a tothom, on gent de totes les edats pot disfrutar de la natura juntament amb familiars i amics. Enguany la Marxa tindrà lloc el 19 d’abril de 2020, amb sortida a les 9h des de Cal Mata de Saifores. Hi haurà dos recorreguts (complet i curt), encara per determinar. S’inclou avituallament, esmorzar i record de la Marxa per a tothom.