ATENCIÓ: Suspesa la dotzena Jornada Marta Mata del pròxim 9 de novembre Més informació

XII Jornada Marta Mata

Renovació versus Innovació i els Drets dels Infants

Marta Mata – Irene Balaguer / Irene Balaguer – Marta Mata

La Fundació Marta Mata Garriga organitza cada any la Jornada Marta Mata per treballar i debatre amb professionals de l’educació de tots els àmbits i altres persones interessades, un aspecte determinat de la pedagogia. Se celebra sempre un dissabte proper a la data en que es va aprovar la Declaració dels Drets dels Infants.

Enguany, la jornada tindrà lloc el 9 de novembre i porta per títol Renovació versus Innovació i els Drets dels Infants, des del treball realitzat per les pedagogues Marta Mata i Irene Balaguer.