07/11/2020: 13a Jornada Marta Mata, en modalitat virtual i presencial. Properament més informació

XXXIII Marxa pels camins del Penedès

Vols gaudir de la natura penedesenca? Vine el 7 d’abril a la 33a Marxa pels camins del Penedès. Tot un clàssic que any rere any agrada a tothom.

La sortida es farà amb autocar a les 9h des de Cal Mata fins al Papiolet.

Hi haurà dues opcions de recorregut: curt (10km) o complert (14km). I com sempre, us espera un bon esmorzar en arribar al final del recorregut.

1 comentari a “XXXIII Marxa pels camins del Penedès”

1. Bona tarda ¡¡¡¡ Ahir vaig fer juntament amb tres persones més,la marxa que vàreu preparar
    pels camins del Penedès i us volia felicitar per la bona organització que va tenir tota la prova,
    el recorregut,molt bonic i els avituallaments,genials.Era la primera vegada que la feien,però si Deu vol,no serà l´ultima.
    Salutacions cordials

Respon