06/11/2021: XIV Jornada Marta Mata - Joaquim Franch i l’educació en el lleure Més informació

VI Jornada Marta Mata. Maria Montessori i els Drets de l’Infant (2013)

Resum de la Jornada:

• Introducció, amb M. Assumpta Baig
  • La meva relació amb Maria Montessori i a la seva pedagogia, amb Maria Antònia Canals
  • La Panera dels Tresors, amb Pepa Òdena
  • Les caixes, una font d’inspiració, amb Balbina Tantiñà i Andreu Cardo (Escola El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer)
  • Campaments per a aprendre. Fem campaments!, amb Fabian Mohedano
  • Dóna’m joc, amb Dolors Bosch i Gemma Torrejón (Institut Pla i Farreras de Sant Cugat)
  • Maria Montessori, una precursora dels drets dels infants, amb Josep González-Agàpito