Jornada Internacional de educación infantil, infancia, maestras y escuela (06/07/2019) Més informació

Escola d’Estiu 2011

logo-escola-estiu
Primera Escola d’Estiu del Penedès, 1979

Des de l’any 1979 la Fundació acull cada any, a la primera quinzena de juliol, l’Escola d’Estiu del Penedès que organitzen els components del Moviment de Renovació Pedagògica de les tres comarques del Penedès: Alt, Baix, i Garraf.

Actualment, més enllà de formar part d’un pla de formació global o específic, les escoles d’estiu són fruit de la iniciativa de col·lectius de mestres de tot Catalunya que de forma conscient, amb moltes hores de dedicació, treballen per la millora educativa, que només és possible amb la implicació i participació activa del professorat. És part de l’esforç per millorar que sempre ha distingit els mestres de Catalunya per aconseguir una bona educació per a tothom.
Aquest any 2011, l’Escola d’Estiu se celebra del 5 al 9 de juliol, a les tardes i l’organitza el Grup de Mestres del Baix Penedès, amb el tema: ‘La col·laboració ens fa competents’. Per segon any consecutiu, hi ha formació per a mestres d’Escola Bressol.