Distincions rebudes

Marta Mata ha rebut les distincions següents:

• Gran Cruz de Alfonso X el Sabio. Juan Carlos I Rey de España, 2 de desembre de 1988.
  • Títol de Miembro de la Orden del Mérito Constitucional. Juan Carlos I Rey de España, 5 de desembre de 1988.
  • Premio Rosa Manzano a la Mujer Trabajadora. Ejecutiva del PSOE, 8 de març de 1991.
  • Nomenada Filla il·lustre de Banyeres del Penedès, municipi al qual pertany Saifores, 10 de març de 1995.
  • Medalla d’Or al Mèrit Científic. Ajuntament de Barcelona, 2 de setembre de 1997.
  • Creu de Sant Jordi. Generalitat de Catalunya, 21 d’octubre de 1997.
  • Investida Doctora Honoris Causa per la Universitat Autònoma de Barcelona, 5 de maig de 1999
  • Premi Ramon Fuster. Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, 18 de desembre de 2001.
  • Gran Cruz de la Real y Distinguida Orden Española de Carlos III, a títol pòstum. Juan Carlos I Rey de España, 30 de juny de 2006.
  • Menció Honorífica, a títol pòstum, del “XII Premi Mestres 68 -2005”, setembre de 2006.
  • Premio Lola Soler Blánquez, a título póstumo. Fundación Lola Soler Blánquez, 10 d’octubre de 2006.
  • Medalla d’Honor del Parlament en categoria d’or, a títol pòstum. Parlament de Catalunya, 9 de setembre de 2015.
marta-mata
Foto: Tejederas. El País