Exposició Marta Mata Garriga

Educació democràtica, una utopia?

Exposició itinerant organitzada amb motiu de l’homenatge de Barcelona a Marta Mata el 14 d’abril de 2007. A més de la biografia, recull deu aspectes destacats de la seva línia de pensament i d’acció:

• La passió de viure
  • L’ofici de mestra
  • L’escola pública
  • La participació
  • La llengua a l’escola
  • El compromís polític
  • Aquí i arreu
  • Ciutat educadora
  • Recuperació de la memòria històrica
  • Quins astres caldrà que es trobin?

Si voleu els panells, us els deixem!

Les entitats o institucions que ho desitgin poden demanar els panells de l’exposició per mostrar-los en conjunt o en part durant un temps a determinar, de manera gratuïta. El transport serà a càrrec de l’entitat que els sol·liciti.

Finalitat: Gestionar la sol·licitud que realitzeu en aquest formulari de contacte.

Destinataris: Les dades que ens faciliteu es transmetran a Gmail (Google). Aquestes dades estaran allotjades als servidors de Google LLC, fora de la UE. Google forma part de l’acord EU-US Privacy Shield aprovat pel Comitè Europeu de Protecció de Dades. +info a política de privacitat de Google.

exposició