19/04/20: AJORNADA la 34a Marxa pels camins del Penedès Més informació

ANUL·LADA // Propostes per habitar l’univers dels llibres: laboratoris de lectura

Dijous 19 de març de 2020
de 2/4 de 6 a 7 de la tarda
Cal Mata (Saifores)

Xerrada a càrrec de Natalia Martínez García, mediadora de lectura i coordinadora dels laboratoris de lectura del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (CLIJCAT).

Xerrada gratuïta i oberta a tot el professorat de primària i secundària i especialment adreçada als docents de les comarques de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf.

Organitza: Seminari de Biblioteca Escolar Marta Mata

Article relacionat: Laboratoris de lectura per a les famílies o com treure l’univers de cada llibre