Jornada Internacional de educación infantil, infancia, maestras y escuela (06/07/2019) Més informació

La projecció social de la lectura a partir de l’escola

Benvolguts amics i amigues,

reprenem  l’oferiment de participació a les tertúlies que vam començar l’any 2016.

El proper dilluns 25 de febrer parlarem de La projecció social de la lectura a partir de l’escola, amb l’ajut d’una intervenció del mateix títol que va fer la Marta Mata en un Simposi l’any 1979. El text el trobareu en aquest enllaç: La projecció social de la lectura.pdf

Serà a Cal Mata de Saifores, seu de la Fundació Marta Mata, a dos quarts de 6 de la tarda.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra col·laboració.

Ben cordialment,

Assumpta Baig