07/11/2020: 13a Jornada Marta Mata, en modalitat virtual i presencial. Properament més informació

X Jornada Marta Mata. Àngels Garriga i els mestres de la República, precursors dels Drets dels Infants (2017)

Àngels Garriga i Marta Mata, dues dones, dues mestres, dues penedesenques, dues generacions, mare i filla, a l’una i l’altra els hem de reconèixer el treball que van fer per la millora de l’escola a Catalunya. L’any 2016 va fer deu anys de la mort de Marta Mata i aquesta fundació, que porta el seu nom, va declarar-lo Any Marta Mata, amb la celebració de diverses activitats, que es van prorrogar fins al juny del 2017. Enguany, 2017, fa cinquanta anys de la mort d’Àngels Garriga. Al mes de setembre passat la Generalitat va organitzar un homenatge a aquesta mestra al Palau de la Generalitat i a l’octubre, ho va fer l’Ajuntament del Vendrell. Avui ho fem nosaltres dedicant-li la Jornada, en la qual també volem homenatjar els mestres de la seva generació.

[elementor-template id="1563"]