Tertúlies de l’any Marta Mata 2017

Tertúlies de febrer a juny de 2017, a la Fundació Marta Mata Garriga, a Saifores, els darrers dijous de cada mes, de dos quarts de sis a set de la tarda, basades en articles de Marta Mata.

• 23 de febrer: L’Escola de Mestres Rosa Sensat
  • 30 de març: La biblioteca dels mestres
  • 27 d’abril: La nostra societat i el llibre infantil
  • 25 de maig: Civisme i Urbanitat
  • 29 de juny: El Circuit social de l’educació

No cal fer inscripció.

Les persones que estiguin interessades a rebre els articles de Marta Mata, base de les tertúlies, poden demanar-los a saifores@fundaciomartamata.org, tant si poden participar-hi com si no.