Any Marta Mata 2016, prorrogat al 2017

• Marta Mata Garriga (1926-2006) és una de les pedagogues i polítiques més rellevants del camp educatiu a Catalunya i a Espanya del segle XX. Compromesa amb la millora de l’escola pública, dedicà la seva vida a l’impuls de la renovació pedagògica.

L’any 2016 va ser el 90 aniversari del naixement de Marta Mata. Per recordar la seva figura i donar a conèixer el seu llegat, la Fundació Marta Mata Garriga va decidit celebrar “L’any Marta Mata 2016” amb tot un seguit d’actes oberts a la comunitat educativa i a totes les persones interessades.

Es va acordar també, prorrogar l’Any Marta Mata al 2017.

Tertúlies de l’Any Marta Mata 2016

Es van programa quatre  tertúlies basades en articles de Marta Mata:

Tertúlies de l’Any Marta Mata 2017

Les tertúlies del 2017, van ser aquestes, també basades en articles de Marta Mata:

• 23 de febrer: L’Escola de Mestres Rosa Sensa
  • 30 de març: La biblioteca dels mestres
  • 25 de maig: Civisme i Urbanitat
  • 29 de juny: El Circuit social de l’educació
  •
  • Aviat sortirà una publicació impresa amb els resums d’aquestes vuit tertúlies, que també s’iclourà a la web.