06/11/2021: XIV Jornada Marta Mata - Joaquim Franch i l’educació en el lleure Més informació

V Jornada Marta Mata. Célestin Freinet i els Drets de l’Infant (2012)

Resum de la Jornada:

• La Pedagogia Freinet i els Drets dels Infant, de Ferran Zurriaga (mestre valencià)
  • Les invariants pedagògiques al segle XXI, d’Albert Dasí (Escola Gavina de Bétera, País Valencià)
  • El dret a tenir un nom, de Pitti Gómez (mestra d’Educació Infantil)
  • Fer emergir el desig per aprendre, de Xavier Geis (Escola de Rellinars)
  • Aprenentatge natural de l’escriptura, de Sebastián Gertrúdix Romero de Ávila
  • El Treball Lliure, d’Eulàlia Ros (Escola Nabí, Barcelona)
  • Els reptes de la pedagogia Freinet avui, d’Enric Vilaplana (professor a la Facultat de Pedagogia de la UAB)