19/04/20: AJORNADA la 34a Marxa pels camins del Penedès Més informació

II Jornada Marta Mata. Ens cal la pedagogia? (2009)

És voluntat de la Fundació Àngels Garriga de Mata, dedicar una jornada de treball a l’any a la Marta, la fundadora, i fer-ho en alguns dels temes que van caracteritzar el seu treball i compromís social i polític en educació.

El perquè de la data: la Marta va néixer i morir al mes de juny, època poc propícia per fer-ho coincidir; però la Marta va defensar i lluitar sempre pels Drets de l’Infant, i d’aquí que pensàrem fer-la el mes de novembre, pels volts del dia 20.

Enguany, la Convenció sobre els Drets de l’Infant celebrarà els 20 anys de compromís dels Estats, dels poders públics, en el compliment d’aquests drets per a tots i cadascun dels infants.