BIBLIOTECA. Característiques
Amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona

S'anomena Biblioteca Curtó prenent el nom del llibre d'Àngels Garriga, Un rètol per a Curtó, on Curtó és el nom literari de Saifores.

FONS. S'inicià amb el fons de la biblioteca familiar i professional d'Àngels Garriga, de la seva filla Marta Mata, donatius de les biblioteques d'altres mestres, d'editorials i institucions del camp de l'educació, especialment amb duplicats de donatius de la Biblioteca Rosa Sensat. De tots ells s'ha fet un "Arxiu de col·laboradors".

La biblioteca de la Fundació ocupa en l'actualitat més de 200 m², repartits en diferents estances.

La biblioteca accepta donatius de llibres, documents i material pedagògic que suposin un benefici per al seu fons.

En el cas d'haver-hi voluntat de donació de llibres, agrairem que es consulti prèviament, a través del Catàleg Col·lectiu de Biblioteques Universitàries de Catalunya, la seva possible existència a la biblioteca de Saifores.

Si voleu fer donacions, si us plau, contacteu amb la Fundació a saifores@fundaciomartamata.org.